Koordynator ds. dostępności


Komunikat
w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności
w Samorządowym Kolegium Odwoławczym w Bielsku-Białej

Zgodnie z Zarządzeniem nr 021/10/2020 Prezesa Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku-Białej z dnia 4 września 2020 r.  w sprawie wyznaczenia Koordynatora do spraw dostępności funkcję tę w Kolegium pełni Katarzyna Wójcik – Kierownik Biura.

Podstawa prawna

Wyznaczenie Koordynatora do spraw dostępności w Kolegium jest realizacją obowiązku nałożonego na podmioty publiczne ustawą z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1062).

Zadania Koordynatora ds. dostępności

Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Bielsku-Białej;
  2. przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez Kolegium, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami;
  3. monitorowanie działalności Kolegium w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dane kontaktowe do Koordynatora do spraw dostępności:

  • adres do korespondencji: ul. 3 Maja 1, 43-300 Bielsko-Biała
  • telefon: 33 8123735
  • e-mail: kolegium@bielsko.sko.gov.pl
Informacja wytworzona przez:
Katarzyna Wójcik , w dniu:  07‑09‑2020 13:35:43
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Katarzyna Wójcik
email: k.wojcik@bielsko.sko.gov.pl
, w dniu:  07‑09‑2020 13:35:43
Data ostatniej aktualizacji:
07‑09‑2020 14:17:14
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie